poniedziałek, 14 marca 2011

Kwiatek od Ani


Siódme Piętro dostało tego uroczego kwiatka od Ani z Orientacyjnie.pl.
Bardzo dziękuję, jest mi naprawdę niezwykle miło!
Ponieważ jest to zabawa typu "podaj dalej", powinnam teraz wytypować 10 moich ulubionych blogów i przyznam, że jest to najgorsze zadanie, jakim można mnie obarczyć ;) Zróbmy więc tak: ja tu napiszę kogo czytam, a Szanowni Autorzy niech z tym uczynią, co zechcą. Kwiat jest Wasz!

No więc:
- Good morning, Vietnam - pierwszy blog, którego archiwum przeczytałam do spodu i to nie jeden raz. Wciąż uważam, że Abnegat powinien wydać książkę.
- Za Abnegatem trafiłam do Szamana, co potwierdza regułę, że anestezjolodzy mają świetne pióra. Zwłaszcza na wychodźstwie.
- Jeśli przy wychodźstwie jesteśmy, to z wielką przyjemnością wpadam do Mai z Włoszczyzny, Any Z Maroka, Kokieterii ze Szkiców hiszpańskim piórkiem oraz Agnieszki z Kuchni nad Atlantykiem
- W kategorii "sztuki wizualne" polecam Simple Observations oraz Piksele
- W kategorii "babskie" jestem nieodkrywcza i lubię Barbarellę, Zimno i Kocicę
- Pałam też miłością do dwóch blogów w stanie śmierci klinicznej, mianowicie do Chakiera i Kota Stefana 

A poza tym mogę tak jeszcze długo, nie umiem się zdecydować i pragnę ogłosić, że dedykuję Kwiatka mojej liście Sąsiadów w całej rozciągłości! (Mówiłam, że ja się nie nadaję do typowania? Mówiłam!) :P

5 komentarzy:

Ewa pisze...

Dobry wieczór!

Ja tu przywędrowałam za kwiatkiem od Ani, podglądając komu przekazała wyróżnienie, a teraz widzę kolejne ciekawe miejsca, na które muszę zajrzeć. Dlatego lubię takie zabawy :)

Pozdrawiam ciepło!

(KK) pisze...

Cześć Ewa, witaj na Siódmym Piętrze :)

Anonimowy pisze...

chyba wychodźstwie, por favor :)
zgretatorator

(KK) pisze...

Masz rację, idę opierniczyć korektę ;)

ana z maroka pisze...

No to dziekuje! Sukran! :)